- Aktualności
- Starostwo
- Powiat
- Dla przedsiębiorców
-
Dla mieszkańca
- Opieka zdrowotna
- Nieodpłatne porady prawne
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Dom Pomocy Społecznej "Promyk"
- Ogłoszenia biura rzeczy znalezionych
- Ewidencja zbiorów i usług (metadane)
- Dane przestrzenne powiatu namysłowskiego - System i.NET
- Dane przestrzenne powiatu namysłowskiego - System i.EGiB
- Status wykonania prawa jazdy
- Status wykonania dowodu rejestracyjnego
- Usługa WMS
- Pomoc społeczna
- Dzielnicowi KPP w powiecie namysłowskim
-
Strategia
- Informacje ogólne
- Promocja Strategii
- Konsultacje społeczne
- Rada Programowa
- Zespół Roboczy
- Podzespół tematyczny Konkurencyjność gospodarcza Powiatu
- Podzespół tematyczny Turystyka, kultura, promocja
- Podzespół tematyczny Wysoka jakość kapitału społecznego i bezpieczeństwo społeczne mieszkańców
- Podzespół tematyczny Infrastruktura techniczna
- Podzespół tematyczny Wysoka jakość ochrony zdrowia, pomocy społecznej i aktywności obywatelskiej
- Podzespół tematyczny Środowisko
- Turystyka
- Zamówienia publiczne
- STAROSTWO POWIATOWE
- Wydziały
- Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu
- Zadania Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu
- PRACA W URZĘDZIE
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ZAPYTANIA OFERTOWE
- NIERUCHOMOŚCI I MIENIE RUCHOME
-
INFORMACJE PUBLICZNE
- Majątek powiatu
- Dług publiczny
- Budżet powiatu
- Informacje finansowe Zarządu Powiatu
- Rejestry publiczne, ewidencje, archiwa
- Pozostałe informacje publiczne
-
Oświadczenia majątkowe
- Oświadczenia majątkowe Radnych Powiatu
- Oświadczenia majątkowe Przewodniczącego Rady Powiatu
- Oświadczenia majątkowe członków Zarządu
- Oświadczenia majątkowe Starosty Namysłowskiego
- Oświadczenia majątkowe osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Starosty
- Oświadczenia majątkowe Kierowników Jednostek Organizacyjnych
- Oświadczenia majątkowe pracowników starostwa
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej nieudostępnionej w BIP
- Petycje
- AKTY PRAWNE
- ZBIÓR AKTÓW PRAWA MIEJSCOWEGO
- RADA POWIATU
- ZARZĄD POWIATU
-
STAROSTWO POWIATOWE
- Regulamin organizacyjny
- Struktura organizacyjna
- Kierownictwo starostwa
-
Wydziały
-
Wydział Architektury i Budownictwa
- Informacje ogólne o wydziale
- Zadania wydziału / załatwianie spraw
- Wykaz obiektów i robót niewymagających pozwolenia na budowę / rozbiórkę
- Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
- Druki i wnioski dostępne w Wydziale Architektury i Budownictwa
- Zgłoszenia robót budowlanych podlegających obowiązkowi publikacji
- Wydział Dróg
- Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
- Wydział Finansowy
- Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
- Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu
- Wydział Komunikacji i Transportu
- Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
-
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich
- Informacje ogólne o wydziale
- Zadania Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich
- Bezpieczeństwo i porządek publiczny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Ogłoszenia biura rzeczy znalezionych
-
Stowarzyszenia
- Zakładanie stowarzyszeń zwykłych
- Wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych
- Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
- Uzyskanie zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych
- Wykreślanie z ewidencji stowarzyszeń zwykłych
- Przekształcanie stowarzyszenia - wpis do ewidencji
- Zakładanie i rejestracja stowarzyszeń w KRS
- Zarządzanie kryzysowe
-
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Informacje ogólne o wydziale
- Zadania Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
- Procedury dotyczące wydawania zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z zagranicy
- Dyżury aptek na terenie powiatu
- Plan Polityki Zdrowotnej i Zabezpieczenia Potrzeb Zdrowotnych dla Powiatu Namysłowskiego na lata 2018-2022
- Pogram Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Powiatu Namysłowskiego na lata 2017-2022
-
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Namysłowie
- Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
- Wydawanie orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień
- Wydawanie legitymacji osoby niepełnosprawnej
- Wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku o ponowne ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności
- Wydawanie kart parkingowych
- Ulgi i uprawnienia osób niepełnosprawnych
-
Wydział Architektury i Budownictwa
- Biuro Prawne
-
JEDNOSTKI PODLEGŁE
- Dom Dziecka
- Dom Pomocy Społecznej "Promyk"
- I Liceum Ogólnokształcące
- Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
- Powiatowy Urząd Pracy
- Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego
- SPZOZ (zlikwidowany)
- Zespół Szkół Mechanicznych
- Zespół Szkół Rolniczych
- Zespół Szkół Specjalnych
- ADMINISTRACJA ZESPOLONA
- POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW
- PEŁNOMOCNIK DS. WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
- PROGRAMY I STRATEGIE
- PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019
-
OGŁOSZENIA
- Ogłoszenia o konkursach ofert
- Elementy postulatywne - Strategia Rozwoju Powiatu Namysłowskiego do 2023r.
- Ogłoszenia Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
- Obwieszczenie Starosty Namysłowskiego
- Scalenie gruntów w obrębie Zofijówka, gmina Domaszowice
- Ogłoszenie o sprzedaży drewna opałowego
- Ogłoszenie o sprzedaży składników mienia ruchomego w miejscowości Kozuby - gmina Pokój
- NIEODPŁATNE PORADY PRAWNE
- WYBORY SAMORZĄDOWE
- Rejestr stron BIP
Zadania Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu
Zadania wydziału
1. W zakresie zarządzania mieniem powiatu:
1) Przygotowywanie, aktualizacja i przedstawienie do akceptacji planu zarządzania powiatowym zasobem nieruchomości,
2) Przygotowywanie, aktualizacja i przedstawienie do akceptacji plan dochodów i wydatków związanych z gospodarowaniem majątkiem,
3) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Powiatu oraz nadzorowanie kierowników jednostek w zakresie prawidłowości i legalności gospodarowania mieniem powierzonym do realizowania zadań statutowych,
4) Współpraca w wykonywaniu czynności związanych z ubezpieczeniem zarządzanego majątku powiatu,
5) Współpraca z wydziałem właściwym w zakresie ewidencji składników majątkowych i wykonywania sprawozdań ze stanu majątku,
6) Współpraca z wydziałem właściwym w zakresie przeprowadzania okresowych inwentaryzacji składników majątkowych majątku powiatu,
7) Udział w pracach Komisji Inwentaryzacyjnej,
8) Opracowywanie na potrzeby Zarządu i Rady Powiatu dokumentów o charakterze informacyjno – sprawozdawczym,
9) Zabezpieczenie mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,
10) Wykonywanie czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzenie windykacji tych należności,
11) Wydzierżawianie, wynajem i użyczanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu,
12) Sporządzanie umów dzierżawy, najmu i użyczenia nieruchomości,
13) Prowadzenie centralnego rejestru umów dzierżawy, najmu i użyczenia nieruchomości (z aneksami),
14) Kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania wody, prądu, gazu oraz odprowadzenia i wywozu nieczystości,
15) Monitoring i kontrola stanu budynków, sprawowanie nadzoru nad osobami odpowiedzialnymi za konserwację i bieżące naprawy,
16) Kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
17) Podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym w zakresie zarządzanego mienia Powiatu.
2. W zakresie przygotowania i nadzoru nad realizacją powiatowych inwestycji i remontów:
1) Koordynowanie i nadzorowanie inwestycji powiatowych.
2) Sporządzanie projektów planów inwestycyjnych.
3) Przygotowanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji.
4) Uzgadnianie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej.
5) Przygotowanie materiałów związanych z rozliczaniem inwestycji, odbiór robót budowlanych i remontowych, przekazywanie ich do użytkowania.
6) Nadzór inwestorski nad realizacją i rozliczeniem zadań remontowych i inwestycyjnych oraz kontrola realizacji zapisów umów.
7) Nadzór merytoryczny nad prowadzonymi przez Powiat zadaniami remontowymi i inwestycyjnymi.
8) Przedstawianie Zarządowi Powiatu wniosków dotyczących realizacji inwestycji.
9) Przeprowadzanie przeglądów okresowych budynków stanowiących własność powiatu a nie przekazanych do zarządzania innym jednostkom organizacyjnym powiatu oraz prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego.
10) Prowadzenie remontów (bez bieżącego utrzymania) w budynkach stanowiących własność powiatu a nie przekazanych do zarządzania innym jednostkom organizacyjnym powiatu, w tym weryfikacja kosztorysów.
11) Współpraca w opracowywaniu wieloletnich planów inwestycyjnych.
12) Współpraca w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie realizowanych
zadań inwestycyjnych.
13) Kontrola zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę.
16) Parafowanie umów i faktur pod katem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W zakresie prowadzenia spraw zamówień publicznych w powiecie dla wszystkich jednostek organizacyjnych i SP ZOZ:
1) Przeprowadzanie postępowań w sprawie zamówień publicznych udzielanych przez powiat namysłowski, starostę namysłowskiego, starostwo powiatowe, jednostki organizacyjne powiatu i samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej powyżej 14 000 EURO.
2) Przyjmowanie wniosków o przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych składanych przez kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, kierowników komórek organizacyjnych starostwa powiatowego i dyrektora samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej.
3) Weryfikacja złożonych dokumentów i ewentualne ich uzupełnienie.
4) Wybór trybu udzielenia zamówienia publicznego.
5) Przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówień publicznych:
a) sporządzenie wniosków o przeprowadzenie postępowania w sprawie zamówień publicznych,
b) przygotowywanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych,
c) przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6) Uzgadnianie i zatwierdzanie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.
7) Przygotowywanie informacji na tablice ogłoszeń, do prasy, przesyłanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych i Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich, zamieszczanie ogłoszeń w BIP-ie.
8) Umieszczanie i bieżąca aktualizacja w BIP-ie informacji, o których mowa w uchwale Zarządu Powiatu Namysłowskiego w sprawie zatwierdzenia regulaminu określającego zasady i tryb udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniach Starosty Namysłowskiego.
9) Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w związku z udzielanymi zamówieniami publicznymi oraz w zakresie dotyczącym Biuletynu Zamówień Publicznych.
10) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, aktywne uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, a w szczególności:
a) informowanie uczestników postępowania,
b) sprzedaż specyfikacji,
c) udzielanie pisemnych odpowiedzi na zapytania uczestników postępowania,
d) zbieranie ofert.
11) Organizowanie i koordynacja nad pracami komisji przetargowych.
12) Nadzór i weryfikacja dokumentów z posiedzeń komisji przetargowych.
13) Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji z zamówień publicznych.
14) Powiadamianie o wynikach i umawianie stron na podpisanie umowy.
15) Przygotowywanie umów zawieranych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
16) Opracowywanie i aktualizacja projektów aktów prawnych dotyczących zamówień publicznych.
17) Pomoc komórkom organizacyjnym starostwa powiatowego i jednostkom organizacyjnym powiatu w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
18) Uczestniczenie w negocjacjach umów o udzielanie zamówień publicznych,
19) Opracowywanie i przygotowywanie ogólnych warunków umów, wzorów umów, regulaminów, wzorców postępowania przy udzielaniu zamówień we współpracy z Radcą Prawnym,
20) Upowszechnianie doświadczeń w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
21) Realizowanie zadań w zakresie przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych oraz informowanie Starosty Namysłowskiego o przypadkach naruszeń przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, stwierdzonych w związku z realizowanymi zadaniami.
22) Opracowywanie, gromadzenie i ewidencjonowanie wszelkich opinii, uwag oraz propozycji dotyczących zmian przepisów o zamówieniach publicznych ze stosowania prawa o zamówieniach publicznych w starostwie powiatowym i jednostkach organizacyjnych powiatu.
23) Sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych na Zarząd Powiatu.
24) Sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych do Urzędu Zamówień Publicznych.
25) Prowadzenie centralnego rejestru umów w sprawie zamówień publicznych (z aneksami).
- Data publikacji: 05-10-2011 14:17 przez: Tomasz Grzegorczyk
- Modyfikował: Przemysław Radzioch
- Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Namysłowie
- Wytworzył lub za treść odpowiada: Tomasz Grzegorczyk
- Data wytworzenia: 05-10-2011
- Ilość wyświetleń: 14313
Modyfikacja strony przez: Przemysław Radzioch
Modyfikacja strony przez: Tomasz Grzegorczyk