Starostwo Powiatowe w Namysłowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuro Prawne

Starostwo Powiatowe w Namysłowie
Biuro Prawne

Plac Wolności 12 A
46-100 Namysłów
tel. +48 77/410-36-95, wew. 221
fax: +48 77/4103-922
 

Zadania Biura Prawnego


Do zadań Biura Prawnego należą:

1)     udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i Starosty;

2)     opiniowanie projektów aktów prawnych Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i Starosty;

3)     opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez organy powiatu i Starosty;

4)     wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami i innymi organami orzekającymi w sprawach dotyczących działania Zarządu Powiatu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych;

5)     informowanie Zarządu Powiatu, Starosty, i kierowników wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu;

6)     udzielanie pomocy prawnej kierownikom powiatowych jednostek organizacyjnych na zasadach określonych w porozumieniu.

Metryczka
  • wytworzono:
    06-10-2011
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • opublikowano:
    06-10-2011 09:04
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • zmodyfikowano:
    26-01-2015 13:58
    przez: Robert Kupniewski
  • podmiot udostępniający:
    Starostwo Powiatowe w Namysłowie
    odwiedzin: 23969
Dane jednostki:

Starostwo Powiatowe w Namysłowie
46-100 Namysłów
ul. Plac Wolności 12a
NIP: 7521299471 REGON: 531421963

Dane kontaktowe:

tel.: 77/4103 695
fax: 77/4103 922
e-mail: sekretariat@namyslow.pl
strona www: www.namyslow.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×