Przejdź do treści strony

Starostwo Powiatowe w Namysłowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku o ponowne ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności

Wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku o ponowne ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności

Podstawa Prawna:
Art. 217 §1 i §2 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018, poz. 2096)

Rozpoczęcie sprawy:
Zgłoszenie przez osobę (lub jej opiekuna prawnego) składającą wniosek o  ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności, konieczności wydania zaświadczenia.

Wymagane dokumenty:
Złożenie wniosku o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności wraz z aktualnym zaświadczeniem lekarskim.

Opłaty:
W tej sprawie opłat nie pobiera się.

Czas załatwienia sprawy:
Bezzwłocznie, w dniu złożenia wniosku.

Zakończenie sprawy:
Wydanie zaświadczenia

 

Metryczka
  • wytworzono:
    06-10-2011
    przez: Katarzyna Kuśmierczyk
  • opublikowano:
    06-10-2011 11:37
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • zmodyfikowano:
    04-11-2019 10:01
    przez: Robert Kupniewski
  • podmiot udostępniający:
    Starostwo Powiatowe w Namysłowie
    odwiedzin: 17935
Dane jednostki:

Starostwo Powiatowe w Namysłowie
46-100 Namysłów
ul. Plac Wolności 12a
NIP: 7521299471 REGON: 531421963

Dane kontaktowe:

tel.: 77/4103 695
fax: 77/4103 922
e-mail: sekretariat@namyslow.pl
strona www: www.namyslow.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×