Starostwo Powiatowe w Namysłowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Komunikacji i Transportu - Rejestracja Pojazdów, parter, hol - stanowisko I-III i VI, tel. +48 77/4103 695, wew. 156.

Rozpoczęcie sprawy:

Osoba zainteresowana powinna złożyć wniosek wraz z wymaganymi dokumentami.

WNIOSEK

PEŁNOMOCNICTWO

Wymagane dokumenty:

  • Wypełnione zawiadomienie oraz:

  • kopia dokumentu na podstawie, którego przeniesiono własność pojazdu (nastąpiło zbycie pojazdu),

  • dokument stwierdzający tożsamość.

Czas załatwienia sprawy:

Przyjęcie i potwierdzenie faktu zgłoszenia zbycia pojazdu następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów.

Zakończenie sprawy:

Na kopii umowy / faktury dokonuje się adnotacji dot. zgłoszenia sprzedaży.

Inne istotne informacje (uwagi):

  • Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić organ rejestrujący w terminie nie przekraczającym 30 dni o zbyciu pojazdu.

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r.  poz. 1137  z późn. zm.).

  2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2014 r, poz.1522 z późn. zm.).

 

Metryczka
  • wytworzono:
    05-10-2011
    przez: Iwona Karasińska
  • opublikowano:
    05-10-2011 12:55
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • zmodyfikowano:
    11-03-2016 09:47
    przez: Bartosz Podgórski
  • podmiot udostępniający:
    Starostwo Powiatowe w Namysłowie
    odwiedzin: 8370
Dane jednostki:

Starostwo Powiatowe w Namysłowie
46-100 Namysłów
ul. Plac Wolności 12a
NIP: 7521299471 REGON: 531421963

Dane kontaktowe:

tel.: 77/4103 695
fax: 77/4103 922
e-mail: sekretariat@namyslow.pl
strona www: www.namyslow.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×