Starostwo Powiatowe w Namysłowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym (na żądanie ZUS, KRUS, Sąd, Urząd Skarbowy, Komenda Policji)

Miejsce załatwienia sprawy :
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami – Sala operacyjna, parter stanowisko VII tel. 77/4103 695 wew. 159.

Podstawa prawna :

  1. Art. 24 ust. 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. nr 240 poz. 2027).
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. nr 38 poz. 454).

Rozpoczęcie sprawy :
Osoba zainteresowana powinna złożyć podanie (Załącznik nr 1 do sprawy).

Wymagane dokumenty :

  • podanie;
  • dowód osobisty.

Opłaty :
W tej sprawie opłat nie pobiera się.

Czas załatwienia sprawy :
Bezpośrednio w momencie złożenia podania.

Zakończenie sprawy :
Wydanie zaświadczenia.

Inne istotne informacje (uwagi) :
W przypadku niejasności, dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami.

Metryczka
  • wytworzono:
    05-10-2011
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • opublikowano:
    05-10-2011 13:20
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • zmodyfikowano:
    12-01-2012 15:16
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • podmiot udostępniający:
    Starostwo Powiatowe w Namysłowie
    odwiedzin: 6042
Dane jednostki:

Starostwo Powiatowe w Namysłowie
46-100 Namysłów
ul. Plac Wolności 12a
NIP: 7521299471 REGON: 531421963

Dane kontaktowe:

tel.: 77/4103 695
fax: 77/4103 922
e-mail: sekretariat@namyslow.pl
strona www: www.namyslow.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×