Starostwo Powiatowe w Namysłowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Sprzedaż wypisów z ewidencji gruntów i budynków

Miejsce załatwienia sprawy :
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Sala operacyjna, parter stanowisko VII, tel. 77/4103 695 wew. 159.

Podstawa prawna :

  1. Art. 40b ust.1, art.40d ust.3 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. nr 2010 poz. 1287 z póź. zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. nr 38 poz. 454).

Rozpoczęcie sprawy :
Osoba zainteresowana powinna:

  • złożyć stosowny wniosek (Załącznik nr 1 do sprawy);

Wymagane dokumenty :

Opłaty :
Według cennika z załącznika do ustawy z dnia 5 czerwca  2014 r. ( poz.897)
 

Czas załatwienia sprawy
Bezpośrednio w momencie złożenia wniosku.

Zakończenie sprawy :
Interesant otrzymuje wypis z rejestru lub wypis uproszczony z rejestru gruntów i budynków.

Inne istotne informacje (uwagi) :
Wypisy wydaj się w celu potwierdzenia własności nieruchomości lub gospodarstwa rolnego.

Metryczka
  • wytworzono:
    05-10-2011
    przez: Tomasz Czuczwara
  • opublikowano:
    05-10-2011 13:21
    przez: Tomasz Grzegorczyk
  • zmodyfikowano:
    07-01-2015 14:06
    przez: Robert Kupniewski
  • podmiot udostępniający:
    Starostwo Powiatowe w Namysłowie
    odwiedzin: 6320
Dane jednostki:

Starostwo Powiatowe w Namysłowie
46-100 Namysłów
ul. Plac Wolności 12a
NIP: 7521299471 REGON: 531421963

Dane kontaktowe:

tel.: 77/4103 695
fax: 77/4103 922
e-mail: sekretariat@namyslow.pl
strona www: www.namyslow.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×