Jak uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
Jak uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
Miejsce załatwienia sprawy:
a) strona internetowa Starostwa www.namyslow.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”,
b)bezpośrednio w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, II piętro, pok. 207.
Podstawa prawna:
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Rozpoczęcie sprawy:
osoba zainteresowana powinna złożyć wniosek w formie pisemnej, faxem lub drogą elektroniczną.
Wymagane dokumenty:
pisemny wniosek z podaniem adresu wykonawcy, numeru telefonu, numeru faxu, adresu poczty elektronicznej, a w razie potrzeby również numeru NIP oraz oświadczenia upoważniającego Starostwo do wystawienia faktury VAT bez podpisu wykonawcy.
Opłaty:
cena za materiały przetargowe jest każdorazowo określana w ogłoszeniu zamówienia publicznego. W przypadku przesłania materiałów pocztą do powyższej ceny dolicza się koszty opłaty pocztowej.
Czas załatwienia sprawy:
odpowiedź udzielana jest bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż w ciągu 5 dni od dnia złożenia wniosku
Zakończenie sprawy:
osoba zainteresowana otrzyma pisemną odpowiedź wysłaną listem poleconym.
Inne istotne informacje (uwagi):
jeżeli Starostwo nie jest właściwą instytucją do załatwienia sprawy, odsyła interesanta do właściwej instytucji.