Jak uzyskać informacje z otwarcia ofert
Miejsce załatwienia sprawy:
pokój nr 208 Starostwa.
Podstawa prawna:
a) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
b) specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
c) ogłoszenie o zamówieniu publicznym.
Rozpoczęcie sprawy:
informacji udziela się w formie ustnej bądź pisemnej na wniosek nieobecnych wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wymagane dokumenty:
wniosek o przesłanie informacji z otwarcia ofert [nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach składa się w formie pisemnej z podaniem adresu wnoszącego sprawę. Wniosek może złożyć wykonawca, który złożył ofertę
Opłaty:
w tej sprawie opłat nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy:
odpowiedź udzielana jest bez zbędnej zwłoki.
Zakończenie sprawy:
oferent otrzyma pisemną odpowiedź wysłaną listem poleconym.
Inne istotne informacje (uwagi):
otwarcie ofert jest jawne.