Jak złożyć protest w sprawie zamówienia publicznego
Jak złożyć protest w sprawie zamówienia publicznego
Miejsce załatwienia sprawy:
a) w sekretariacie – pok. 102,
b) bezpośrednio w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, II piętro, pok. 207.
Podstawa prawna:
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Rozpoczęcie sprawy:
osoba zainteresowana powinna złożyć protest do Zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej.
Wymagane dokumenty:
umotywowany pisemny protest.
Opłaty:
w tej sprawie opłat nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy:
Najpóźniej w ciągu 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu lub 10 dni od daty wniesienia protestu.
Zakończenie sprawy:
Protestujący otrzymają pisemną odpowiedź wysłaną listem poleconym.
Inne istotne informacje (uwagi):
Protest można wnieść w ciągu 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.