Jak uzyskać informację dotyczącą Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Jak uzyskać informację dotyczącą Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Miejsce załatwienia sprawy:
a) strona internetowa Starostwa www.namyslow.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”,
b) bezpośrednio w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, II piętro, pok. 207.
Podstawa prawna:
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Rozpoczęcie sprawy:
osoba zainteresowana powinna zwrócić się z pisemną prośbą o wyjaśnienie specyfikacji najpóźniej na 6 dni przed terminem otwarcia ofert.
Wymagane dokumenty:
prośbę o wyjaśnienie specyfikacji składa się w formie pisemnej z podaniem adresu wnoszącego sprawę.
Opłaty:
w tej sprawie opłat nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy:
odpowiedź udzielana jest bez zbędnej zwłoki.
Zakończenie sprawy:
wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, którzy złożyli prośbę o wyjaśnienie specyfikacji oraz którzy powiadomili o pobraniu specyfikacji ze strony internetowej, zostanie jednocześnie przesłana pisemna odpowiedź wysłana listem poleconym oraz pocztą elektroniczną lub faksem.
Inne istotne informacje (uwagi):
prośba o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia powinna wpłynąć do Starostwa najpóźniej na 6 dni przed terminem otwarcia ofert.