Wydawanie kart wędkarskich
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
Pl. Wolności 12 A
pokój nr 14, 15
tel. 77 / 41 03 695 wew. 169, 170
Podstawa prawna:
art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U.z 2022r., poz. 883)
Rozpoczęcie sprawy:
wniosek złożony osobiście (składa się w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa lub w Sekretariacie) lub przesłany pocztą
Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek z dokładnym adresem zamieszkania
- zaświadczenie o zdanym egzaminie
- aktualne zdjęcie
Opłaty:
opłata 10 zł na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie nr 03 8890 0001 0026 5917 2000 0016
Czas załatwienia sprawy:
do 2 dni
Zakończenie sprawy:
wydanie karty wędkarskiej
Inne istotne informacje (uwagi):
odbiór karty wędkarskiej osobiście
Wniosek o wydanie nowej karty wędkarskiej.pdf (48,94KB)
Wniosek o wymianę lub wydanie duplikatu karty wędkarskiej.pdf (24,46KB)