Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydawanie kart wędkarskich

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
 Pl. Wolności 12 A
pokój nr 14, 15
tel. 77 / 41 03 695 wew. 169, 170

Podstawa prawna:
art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U.z 2022r., poz. 883)

Rozpoczęcie sprawy:
wniosek złożony osobiście (składa się w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa lub w Sekretariacie) lub przesłany pocztą

Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony wniosek z dokładnym adresem zamieszkania
  2. zaświadczenie o zdanym egzaminie
  3. aktualne zdjęcie

Opłaty:
opłata 10 zł na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie nr 03 8890 0001 0026 5917 2000 0016

Czas załatwienia sprawy:
do 2 dni

Zakończenie sprawy:
wydanie karty wędkarskiej

Inne istotne informacje (uwagi):
odbiór karty wędkarskiej osobiście

 

PDFWniosek o wydanie nowej karty wędkarskiej.pdf (48,94KB)

PDFWniosek o wymianę lub wydanie duplikatu karty wędkarskiej.pdf (24,46KB)