- STAROSTWO POWIATOWE
- Wydziały i Biura
- Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Namysłowie
- Wydawanie orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień
Wydawanie orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień
WYDAWANIE ORZECZEŃ O WSKAZANIACH DO ULG I UPRAWNIEŃ
Wymagane dokumenty:
- Pisemny wniosek o wydanie orzeczenia o wskazaniach do ulg i uprawnień.
- Kserokopia treści orzeczenia lub wypisu z treści orzeczenia.
- Kserokopia posiadanej dokumentacji medycznej.
Istotne informacje:
- 1. O wydanie orzeczenia uprawniającego do korzystania z ulg i uprawnień mogą starać się osoby, które ukończyły 18 r.ż. i posiadają jedno z orzeczeń: ważne orzeczenie KRUS, MSWiA, MON wydane przed dniem 01 stycznia 1998 r. lub orzeczenie lekarza orzecznika ZUS.
Opłaty:
- W tej sprawie opłat nie pobiera się.
Miejsce załatwienia sprawy:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Namysłowie, pok. 17-18,18a, tel. 4103 695, wew. 166-167.
Czas załatwienia sprawy:
- do 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy
- Brak.
W sprawie pytań i w celu wyjaśnienia wątpliwości można kontaktować się bezpośrednio z pracownikami telefonicznie (77 410 36 95 wew.166-167 ) lub osobiście w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Plac Wolności 12a, 46-100 Namysłów ( pokój nr. 17- 18/18a).
Pliki do pobrania: