Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydawanie orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień

WYDAWANIE ORZECZEŃ O WSKAZANIACH DO ULG I UPRAWNIEŃ

 

Wymagane dokumenty:

  • Pisemny wniosek o wydanie orzeczenia o wskazaniach do ulg i uprawnień.
  • Kserokopia treści orzeczenia lub wypisu z treści orzeczenia.
  • Kserokopia posiadanej dokumentacji medycznej.

Istotne informacje:

  • 1. O wydanie orzeczenia uprawniającego do korzystania z ulg i uprawnień mogą starać się osoby, które ukończyły 18 r.ż. i posiadają jedno z orzeczeń: ważne orzeczenie KRUS, MSWiA, MON wydane przed dniem 01 stycznia 1998 r. lub orzeczenie lekarza orzecznika ZUS.

Opłaty:

  • W tej sprawie opłat nie pobiera się.

Miejsce załatwienia sprawy:

  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Namysłowie, pok. 17-18,18a, tel. 4103 695, wew. 166-167.

Czas załatwienia sprawy:

  • do 2 miesięcy. 

Tryb odwoławczy

  • Brak.

 

W sprawie pytań i w celu wyjaśnienia wątpliwości można kontaktować się bezpośrednio z pracownikami telefonicznie (77 410 36 95 wew.166-167 ) lub osobiście w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Plac Wolności 12a, 46-100 Namysłów ( pokój nr. 17- 18/18a).

Pliki do pobrania:

ODTWniosek o wydanie orzeczenia o wskazaniach do ulg i uprawnień - obowiązujący od lipca 2024r.odt (28,63KB)

DOCXKlauzula informacyjna.docx (18,13KB)