Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku o ponowne ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności

Wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku o ustalenie niepełnosprawności  lub stopnia niepełnosprawności

 

Wymagane dokumenty:

  • Złożenie wniosku o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności wraz z aktualnym zaświadczeniem lekarskim.

 Istotne informacje:

  • Zgłoszenie przez osobę (lub jej opiekuna prawnego/przedstawiciela ustawowego) składającą wniosek o  ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności konieczności wydania zaświadczenia. 

Opłaty:

  • W tej sprawie opłat nie pobiera się.

Miejsce załatwienia sprawy:

  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Namysłowie, pok. 17,18-18a, tel. 4103 695, wew. 166-167.

Czas załatwienia sprawy:

  • Bezzwłocznie, w dniu złożenia wniosku.

 Tryb odwoławczy:

  • Brak.

 

W sprawie pytań i w celu wyjaśnienia wątpliwości można kontaktować się bezpośrednio z pracownikami telefonicznie (77 410 36 95 wew.166-167 ) lub osobiście w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Plac Wolności 12a, 46-100 Namysłów ( pokój nr. 17- 18/18a).