Wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku o ponowne ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności
Wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku o ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności
Wymagane dokumenty:
- Złożenie wniosku o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności wraz z aktualnym zaświadczeniem lekarskim.
Istotne informacje:
- Zgłoszenie przez osobę (lub jej opiekuna prawnego/przedstawiciela ustawowego) składającą wniosek o ustalenie niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności konieczności wydania zaświadczenia.
Opłaty:
- W tej sprawie opłat nie pobiera się.
Miejsce załatwienia sprawy:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Namysłowie, pok. 17,18-18a, tel. 4103 695, wew. 166-167.
Czas załatwienia sprawy:
- Bezzwłocznie, w dniu złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
- Brak.
W sprawie pytań i w celu wyjaśnienia wątpliwości można kontaktować się bezpośrednio z pracownikami telefonicznie (77 410 36 95 wew.166-167 ) lub osobiście w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Plac Wolności 12a, 46-100 Namysłów ( pokój nr. 17- 18/18a).