Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydawanie zaświadczeń o objęciu nieruchomości uproszczonym planem urządzenia lasu

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
Plac Wolności 12 A
pokój nr 14, 15
tel. 77 / 41 03 695 wew. 169, 170

Podstawa prawna:
art. 217 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022r., poz. 2000 z późn. zm.)

Rozpoczęcie sprawy:
wniosek złożony osobiście, przesłany pocztą tradycyjną w formie papierowej lub za pomocą ePUAP

Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia,
- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej

Opłaty:
Opłatę skarbową w kwocie 17 zł należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Namysłowie - nr 89 8890 0001 0000 1124 2000 0001 Bank Spółdzielczy w Namysłowie.
Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Czas załatwienia sprawy:
do 7 dni

Zakończenie sprawy:
wydanie zaświadczenia

Inne istotne informacje (uwagi):
 

PDFWniosek o wydanie zaświadczenia - UPUL_ISL.pdf (71,70KB)

DOCXWniosek o wydanie zaświadczenia - UPUL_ISL - aktywny formularz.docx (40,62KB)