Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Koordynator ds. dostępności

  1. Informacja o wyznaczeniu Koordynatora ds. dostępności

Informacja Starosty Namysłowskiego o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności.

Na podstawie art. 14, ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 poz. 1062 ) z dniem 03.09. 2020 r. Starosta Namysłowski ZARZĄDZENIEM NR 28/09/2020 wyznaczył koordynatora ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Namysłowie.

Funkcję tą pełni Pan Bartosz Podgórski

Telefon kontaktowy 77 4103 695 wew 205
Email: admin2@namyslow.pl
 

Zadania Koordynatora ds. dostępności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Namysłowie,
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, korzystającymi z usług Starostwa Powiatowego w Namysłowie,
3) monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Namysłowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami.

       2. Plan działania na rzecz poprawy dostępności.