- Informacja o wyznaczeniu Koordynatora ds. dostępności
Informacja Starosty Namysłowskiego o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności.
Na podstawie art. 14, ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 poz. 1062 ) z dniem 03.09. 2020 r. Starosta Namysłowski ZARZĄDZENIEM NR 28/09/2020 wyznaczył koordynatora ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Namysłowie.
Funkcję tą pełni Pan Bartosz Podgórski
Telefon kontaktowy 77 4103 695 wew 205
Email: admin2@namyslow.pl
Zadania Koordynatora ds. dostępności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Namysłowie,
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, korzystającymi z usług Starostwa Powiatowego w Namysłowie,
3) monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Namysłowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami.
2. Plan działania na rzecz poprawy dostępności.