Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sprzedaż wypisów z ewidencji gruntów i budynków

Miejsce załatwienia sprawy :
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Sala operacyjna, parter stanowisko VII, tel. 77/4103 695 wew. 159.

Podstawa prawna :

  1. Art. 40b ust.1, art.40d ust.3 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393 z późn. zm.).

Rozpoczęcie sprawy :
Osoba zainteresowana powinna:

  • złożyć stosowny wniosek;

Wymagane dokumenty :

Opłaty :
Według cennika z załącznika do ustawy z dnia 5 czerwca  2014 r. ( poz.897)
 

Czas załatwienia sprawy
Bezpośrednio w momencie złożenia wniosku.

Zakończenie sprawy :
Interesant otrzymuje wypis z rejestru lub wypis uproszczony z rejestru gruntów i budynków.

Inne istotne informacje (uwagi) :
Wypisy wydaj się w celu potwierdzenia własności nieruchomości lub gospodarstwa rolnego.