Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Jak dokonać zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania ?

Miejsce załatwienia sprawy :
Wydział Architektury i Budownictwa I piętro, pokój nr 108, 109, 110, tel. +48 77/4103 695, wew. 108, 109, 110.

Podstawa prawna :

  1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333).
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz.256).
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r.  poz. 1546).


Rozpoczęcie sprawy :
Osoba zainteresowana powinna złożyć zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania.

Wymagane dokumenty :

Opłaty:
Nie pobiera się (za wyjątkiem ewentualnego pełnomocnictwa - 17 zł oprócz zwolnionych).

Czas załatwienia sprawy:
Do 30 dni

Zakończenie sprawy:
Upływ 30 dni przy braku decyzji o sprzeciwie oznacza zgodę na dokonanie zmiany sposobu użytkowania.

Inne istotne informacje (uwagi):

  1. Przed upływem terminu 30 dni można otrzymać:

    - zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu (w terminie 7 dni po złożeniu wniosku o wydanie zaświadczenia);

    - kserokopię zgłoszenia z adnotacją, że organ nie wnosi sprzeciwu.